کتاب تاریخ 3، در چارچوب رویکرد و اهداف اسناد تحولی (سند تحول بنیادین و سند برنامۀ درسی ملی) و در ادامۀ کتاب تاریخ 2 طراحی و تألیف شده است. رویکرد برنامه و کتاب درسی تاریخ، تأکید بر توسعۀ مهارتهای سواد تاریخی، تحکیم هویت فردی، محلی، ملی و جهانی دانش آموزان و کمک به ارتقای تربیت ی و اجتماعی آنان بهمثابه شهروندان خوب است. محتوا و مطالب کتاب تاریخ 3، اختصاص به دورۀ معاصر تاریخ ایران و جهان دارد. با توجه به تأثیر فزایندۀ حوادث جهانی بر رویدادها و تحولات ایران در دوران معاصر، مطالب تاریخ جهان و ایران به شکل درهمتنیده و بدون بخشبندی تدوین و ساماندهی شده است. این درهم تنیدگی به دانش آموزان کمک میکند که تأثیر متقابل رویدادهای خارجی و اتفاقات داخلی را راحتتر و بهتر درک کنند.
- دریافت فایل01-تحولات تاریخ نگاری معاصر
- دریافت فایل02-ایران و جهان در آستانه دوره معاصر
- دریافت فایل03-تاریخ نگاری و گونههای منابع دوره معاصر - درس اول (بخش اول)
- دریافت فایل04-تاریخ نگاری و گونههای منابع دوره معاصر - درس اول (بخش دوم)
- دریافت فایل05-ایران و جهان در آستانه دوره معاصر - درس دوم (بخش اول)
- دریافت فایل06-ایران و جهان در آستانه دوره معاصر - درس دوم (بخش دوم)
- دریافت فایل07-ایران و جهان در آستانه دوره معاصر - درس دوم (بخش سوم)
- دریافت فایل08-ت و حکومت در عصر قاجار - درس سوم (بخش اول)
- دریافت فایل09-ت و حکومت در عصر قاجار - درس سوم (بخش دوم)
- دریافت فایل10-ت و حکومت در عصر قاجار - درس سوم (بخش سوم)
زمان و منبع مسابقه کتابخوانی آنلاین گروه تاریخ استان کردستان
اولین همایش مجازی کویدنامه -۱۹ با محوریت بیماری کرونا (ثبت واقعه تاریخی)
نتایج آزمون کتابخوانی دبیران تاریخ متوسطه دوم استان کردستان (اسفند 1398)
دریافت ,تاریخ ,بخش ,معاصر ,درس ,دوم ,دوره معاصر ,معاصر درس ,ایران و ,و جهان ,در آستانه
درباره این سایت